HelpDesk by E-interest

_+

HelpDesk by E-interest

Standard Presta

Co od balíčku Standard presta očekávat ?

          Balíček Standard presta je optimálním řešením pro všechny klienty toužící po atraktivním e-shopu s přívětivým uživatelským rozhraním pro jeho správu.

          Balíček obsahuje instalaci open-source systému Prestashop a úpravu jeho základní nebo exkluzivní šablony dle požadavků klienta (šablonu si může klient zakoupit sám, popřípadě mu bude cena šablony přiúčtována k ceně vybraného balíčku). Dále balíček obsahuje základní nastavení e-shpu (vložení kontaktů, poboček, nastavení platebních metod, nastavení dopravy, vklad zaměstnanců a úprava jejich oprávnění pro správu e-shopu, nastavení cen,...), vklad prvních 30-ti produktů a v případě potřeby také dokumentaci k Vašemu projektu.

          Standard presta je určena všem klientům toužícím po funkčním e-shopu bez nutnosti zabývat se jeho vytvořením a nastavením. V rámci balíčku je možné si přiobjednat vklad produktů na námi vytvořený e-shop za výhodnou cenu (od 8 Kč/ks).

"Naší prioritou je vytvořit plně funkční internetový obchod schopný konkurovat i již zavedeným e-shopům. "

Postup tvorby nového webu:

  • Po výběru balíčku, který je pro Vás dle Vašeho názoru nejlepší volbou, nás jednoduše kontaktujte přes možnost - Nezávazná poptávka. V této možnosti zadáte své kontaktní údaje a napíšete nám představu o svém budoucím novém webu. Na základě této Vaší nezávazné poptávky se Vám v co nejkratším termínu (do 48 hodin) ozveme s naší nabídkou, popřípadě s žádostí o upřesnění Vašich požadavků, které by mohly ovlivnit cenu a dobu zhotovení Vaší webové prezentace.

  • V případě, že pro Vás bude naše nabídka atraktivní a budete s ní souhlasit, rádi se s Vámi dohodneme na nejlépe osobním setkání, kde se dohodneme na detailech projektu a předání dokumentů týkající se tvorby nového webu (texty, fotografie,...). Tyto dokumenty je možné předat osobně, popřípadě je po domluvě zaslat elektronickou poštou na naši emailovou adresu. Po odsouhlasení naší cenové nabídky je nutné zaplatit zálohu ve výší 25% z předpokládané celkové částky Vašeho projektu. Po připsání této zálohy na náš účet, začneme okamžitě pracovat na vývoji Vaší prezentace.

  • V dohodnutém termínu Vám Vaši novou prezentaci představíme a na základě Vašich připomínek ji upravíme k Vaší spokojenosti. Po odsouhlasení finálního vzhledu Vaší prezentace se dohodneme na termínu uhrazení zbývající částky smluvené ceny. Po připsání této zbývající částky na náš účet bude Vaše prezentace co nejdříve spuštěna (popřípadě Vám bude projekt předán).